KaRsK Startet 12.Juni.2008 Del på Facebook Startet 12.Juni.2008 hei har fått meg en Garmin 525s kartplotter og skal montere svingeren (eller hva det heter) i dørken helst tenkte jeg.. noen som har peiling på hvor den er best lettest å montere ? ser for meg lengst mulig fremme i båten .. mvh KaRsK Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 12.Juni.2008 Del på Facebook Svart 12.Juni.2008 Antar at dette er en kombinert kartplotter og ekkolodd? Dersom det er svingeren til ekkoloddet du skal montere er det en fordel å ha den lengst mulig bak i båten for å unngå luftbobler i sjøen under den. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
KaRsK Svart 12.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2008 tenkte kanskje det var en fordel lengst mulig frem i båten .. slik at hvis jeg er på grunnt vann nå kan jeg bakke opp før drevet tar borti .. eller måler svingeren framover uansett ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Juni.2008 Del på Facebook Svart 12.Juni.2008 Svingeren måler rett ned ved normal installering. Men det finnes foroverseende "ekkolodd" også. Men en kan ikke bare bytte ut giveren. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SF Svart 12.Juni.2008 Del på Facebook Svart 12.Juni.2008 Du finner manual til Garmin 525s her med tips til montering av svinger: http://www8.garmin.com/manuals/notavailabl...rukermanual.pdf Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
KaRsK Svart 12.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2008 takker for svaret :) , så også i brukermanualen tidligere . det jeg egentlig lurte på (som kom litt dårlig frem) var hvor i båten scand 7600 jeg kan montere den .. dvs hvor langt frem i båten uten at det slutter å virke i plan/høy fart.. og om det er plasser det garantert ikke virker.. beklager formuleringen.. ble bare tull i dag Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.