locost Startet 12.Juni.2008 Del på Facebook Startet 12.Juni.2008 Har ett spørsmål ang.mitt bravo 3 fra 97. Har hatt motor og drev på service nå i vår,ser att det må sjekkes oljenivået på drevet på en ekspansjons tank inne i båten. Har sett "over"alt i motor rommet,kan ikke finne en slik tanke.........er det mulig att mitt drev ikke har en slik tanke? Sitér dette innlegget Link to post
Arve Svart 13.Juni.2008 Del på Facebook Svart 13.Juni.2008 Har du kikket på motor også? Oljebeholderen sitter ofte montert på motoren i nærheten av transom. Mulig det ikke er montert slik beholder, og det er evnt. litt risikabelt. Drevet har behov for noe etterfylling i løpet av sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
Rotax Svart 13.Juni.2008 Del på Facebook Svart 13.Juni.2008 På min båt sitter det "litt bak" på selve motoren på babord side (Bravo III og Mercruiser 4.2) Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 13.Juni.2008 Del på Facebook Svart 13.Juni.2008 på min mercruiser 7,4 sitter den på høyre side av motor når du ser bakeneifra liten beholder som regel med svart lokk du kan ikke unngå å se den mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 13.Juni.2008 Del på Facebook Svart 13.Juni.2008 (redigert) på min mercruiser 7,4 sitter den på høyre side av motor når du ser bakeneifra liten beholder som regel med svart lokk du kan ikke unngå å se den mvh Mewa 2 Samme på min 5 liter du ser den tydelig her:https://baatplassen.no/bildearkiv/15/15048/p3190069.jpg Burde greid å få lagt ut bilde men vakke lett gitt Redigert 13.Juni.2008 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 13.Juni.2008 Del på Facebook Svart 13.Juni.2008 (redigert) Du må trykke på ikonet med et landskapsbilde og legge in linken til bildet der Redigert 13.Juni.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
locost Svart 13.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2008 takker så mye for svarene,skal ta meg en tur ombord i morgen! Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 14.Juni.2008 Del på Facebook Svart 14.Juni.2008 Det er mulig at disse tankene ikke ble standard før i 1998, på samme tid som Mercruiser gikk fra flere "viftereimer" til ett serpentinerbelte. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
mewa 2 Svart 14.Juni.2008 Del på Facebook Svart 14.Juni.2008 min er en 1996 mod mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 15.Juni.2008 Del på Facebook Svart 15.Juni.2008 (redigert) Det var i hvertfall standard på bravo 2 og 3 helt tilbake til 91. Dersom beholderen ikke er flyttet skal den stå på h.side foran på motoren, på venstre side bak på motoren, eller på noen modeller er den montert rett på bakveggen på siden av drevet. Beholderen er enten firkantet slik som vi ser på bilde tidligere i tråden, eller den kan være rund og litt større. Det går også to ledninger inn til nivåvarsler i bunnen av tanken. Redigert 15.Juni.2008 av Yankee (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
locost Svart 15.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2008 fant den!takker for alle svar.Men imin Båt er det brukt en hvit tank,med hvit lokk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.