Per Spelmann Startet 13.Juni.2008 Del på Facebook Startet 13.Juni.2008 Hei! Har akkurat kjøpt meg en 2005 modell evinrude e-tec 75 som jeg er veldig fornøyd med Har lest en plass på forumet her at denne kan trimmes/tunes til 90 hester da disse to visstnok skal være samme motor. Er det noen som vet om dette lar seg gjøre, og eventuelt hvordan man gjør det? Sitér dette innlegget Link to post
flipflap Svart 13.Juni.2008 Del på Facebook Svart 13.Juni.2008 Ganske sikker på at dette lar seg gjøre. Har hørt det samme... Men du må enten finne en venn med tilgang til Evinrude diagnose / programerings utstyr eller få tak i dette selv. Finnes noen (privatpersoner) som har diagnose utstyr, men programerings utstyr (bootstrap) og ikke minst firmwaren er nok værre å få tak i. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 13.Juni.2008 Del på Facebook Svart 13.Juni.2008 Spurte i sin tid forhandleren om dette; Svaret var at det er samme motoren, men at det må byttes dyser og oppgradere software... DE trodde det ville strande på motvilje fra forhandler / importør og mye papir-arbeide med avgiftsøkingen... SA de for 3-4 år siden. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
flipflap Svart 13.Juni.2008 Del på Facebook Svart 13.Juni.2008 Har mine tvil om at injektorer er forskjellige, men det er det jo lett å finne ut: http://epc.brp.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Per Spelmann Svart 15.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2008 Takker for svar. Dette var mye enklere før Da fjernet vi bare en dert her og en dings der så var det i boks... Får ta turen til forhandleren og høre med de. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 15.Juni.2008 Del på Facebook Svart 15.Juni.2008 Kjekt om du kunne orientere oss om svarene du får Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.