knutza Svart 22.Juni.2008 Del på Facebook Svart 22.Juni.2008 Gratulere, det var en lekker båt Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 23.Juni.2008 Del på Facebook Svart 23.Juni.2008 Vi tenker litt på å importere seilbåt, og da helst en Jeanneau, siden det kan være noe å hente på lav dollarkurs. VKjell Jeanneau er fransk og det er lite å hente på lav dollar der... Trådstarter har kjøpt hos den norske importøren. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
atletico1 Svart 23.Juni.2008 Del på Facebook Svart 23.Juni.2008 4. Dieseltankmåleren virker ikke. Litt irriterende. Bagatell. Har også hørt om andre nye båter som har blitt levert med dieseltankmåler som ikke virker. Min dieselmåler virker, men viser 1/4 tank når den er 3/4. Mener å huske at det var en flottør montert på en stang. Skulle tro at man etterhvert kunne tatt seg råd til å montere tankmålere som finnes på biler-disse er da ganske nøyaktige, men koster kanskje for mye? Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Gratulerer med nydelig båt!! Hvordan blir du tatt i mot med norsk flagg nede i Frankrike? Håper de småtingene du har oppdaget blir utbedret kjapt; dieselmåleren erfarer jeg samme problem med på min egen båt. Andre med tilsvarende erfaringer? (Evt. hva kan gjøres for å utbedre disse?) Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Flott båt!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.