Jump to content

Morsom båt til gutt på 17år


ADNOH

Recommended Posts

Bør være mye å velge i i den prisklassen. Har han tenkt noe på om han vil ha skjærgårdsjeep eller båt med vindskjerm/seter/sofa...

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Nor-dan 420 Puma er en skikkelig morsom guttebåt. Et eksemplar fra tidlig 90 tall med rundt 30-40 hk på hekken behøver ikke koste all verdens. Sønnen til en kompis av meg har en slik i helt ny utgave med 40 hk Mercury firetakt. Båten har et fint skrog og et tøft utseende, den ser rett og slett ut som en mini Fountain :flag:

Link to post
Share on other sites

Vi kjøpte akkurat en pent brukt 04 Terhi Micro Fun på 11 fot med 9,9 til vår datter. Betalte 25.000,- Hun er iallefall kjempefornøyd og jeg logget den akkurat til 23 knop. Stødig og solid båt, men om gutta vil ha noe annet med enda mer power vet jeg jo ikke. :smiley:

Link to post
Share on other sites

hva med denne: (en av mine drømmebåter da jeg var rundt 14 - skulle visstnok gjøre 43knop m/ 55hk Yamaha og "highspeed" propell..)

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=13326855

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...