Jump to content

Nytt nick!

JanS/EIR

Recommended Posts

Hei alle gamle og nye båtvenner!

For de som måtte bry seg om det så har jeg i dag skiftet nick fra JanS/ m/y Gygra

til JanS/Bamse.

Årsaken er selvsagt at gode gamle Gygra har funnet ny hjemmehavn i Molde.

For min del blir det nå å prøve å få skikk på en gammel Shetland 570.

Selv om båtmekking er skikkelig koselig så håper jeg at det ikke må ta like lang tid som

enkelte andre her inne bruker( ingen nevnt!), så stort tålmod har jeg dog ikke.

Nytter anledningen og ønsker oss alle en riktig fin sesong!

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Gratulerer med ny båt, og lykke til med oppussing, men har jeg forstått det riktig om Bamse da er din nye Shetland? Isåfall vil jeg anbefale at du bruker JanS som nick og heller opplyser om navn og båttype i signatur. Så slipper du å bytte nick hver gang du bytter båt :)

http://naumar.no - Seil- og båtutstyr

1994 SeaRay 270 Sundancer m/330hk 7,4L Mercruiser<p>'86 With Vital 1500 m/ 35hk Yamaha | '65 Herwa Star 15' m/ 1986 50hk Johnson | '85 Scand 20' m/ 1985 BUCK dv10m | Silver Viking 14' m/ 2000 15hk Johnson

...skiftet nick til JanS/Bamse...

Gratulerer med nyanskaffelsen, Jan - Alltid spennende med noe annet - selv om du går ned i størrelsen...

:seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

• 2 uker senere...

Takker for kommentarer gutter!

Shetland'en har stått bak låven i noen år, tiden har ikke rukket til å ta fatt. Den er forsåvidt i brukbar stand, men trenger en god del fiks og kosmetikk for å bli presentabel. Nå som Gygra er borte er det på tide å sette i gang. Skal prøve å få til noen bilder etterhvert, men er ikke noen kløpper på metoden. Walter og andre er jo så flinke med dette, en fryd å se trådene deres.

Nicket kan nok gjerne være uten båtnavn, tenkte ikke over det i farten. Skal se om det ikke kan bli en tråd om Bamses videre skjebne!

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...