Beate Startet 16.Juni.2008 Del på Facebook Startet 16.Juni.2008 Flott at noen tar seg av de handikappede barna http://baatavisa.no/article.php?articleID=...mp;categoryID=6 Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 16.Juni.2008 Del på Facebook Svart 16.Juni.2008 Veldig flott! Her får de seg en opplevese de kan leve lenge på. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 16.Juni.2008 Del på Facebook Svart 16.Juni.2008 Kjempeflott tiltak. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 16.Juni.2008 Del på Facebook Svart 16.Juni.2008 Mindre flott er det at dette gode tiltaket brukes for å lure inn tekstreklame på Baatplassen.no, som Baatavisa har fått tilsnakk for tidligere såvidt jeg husker ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
2nd Trikker'n Svart 16.Juni.2008 Del på Facebook Svart 16.Juni.2008 Hivs prisen jeg må betale for å få vite om dette fine tiltaket er litt snik reklame, så sier jeg bare: "Pøs på med reklamen!" Enda jeg er en stor motstander av snik reklame!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.