Jump to content

lage krabbeteiner


kvams

Recommended Posts

Vi har bygget MANGE slike med speideren. Har tegningene i speiderhuset en plass, men hvor er det nok ingen som vet.

 

Skal se om jeg finner det en gang jeg leter etter alt det andre jeg savner... :lol:

(Skal plukke med meg masse derfra til Ryfylketreffet alle må komme på :wink: )

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

http://www.rfg.no/default.aspx?menu=69&id=61

 

Fisketeiner som er solide og fisker godt. Passer du godt på disse har du teiner så lenge du greier og hale dem opp.

Bakdelen er desverre at du kan kjøpe 30 teiner på biltema for det en slik koster.

 

Jeg har de teinene der, ja du får sikkert 30 biltema teiner, men så skal d mye til for at de der teinene blir ødelakte, så jeg vil si de er verd prisen :yesnod:

Båter jeg har nå: Atlantic 400ST Uten motor for tiden* Øien 530F og Yamaha 40HK 4 takt * Liten tre pramme

Båter har hadde tidligere: Finnøy 26 fots sjark og 10 hk sabb diesel

Kval kjøtt e mat, og gått e d å.

Link to post
Share on other sites

Ja, jeg driter i prisen når det kommer til det der. Kjøper ti slike og prøver. Får jeg ikke krabbe så skal det ikke være med følelsen av at jeg bare skulle hatt noen treteiner så hadde alt blitt så mye bedre. Jeg har bare lyst etter krabber tidligere, har aldri prøvd teiner så dette blir spennende.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...