Rui lui Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 er vel opptil hvert behov..vis jeg vil se tv i båten så gjør jeg da det:-)vis jeg ikke vil nei så gjør jeg ikke det!! uannsett kjekt å ha tilgang til en tv spør du meg westcruiser Sitér dette innlegget ] Link to post
OT-flyktning Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Til de som ikke har oppfattet det: mitt innlegg rett ovenfor er en blanding av sarkasme og beskrivelsen av den reale tilstanden hos meg. Jeg har en sterk mistanke, at de som synes at TV i båt er en u-ting, overøser seg kanskje litt for mye med den slags når de er hjemme. (Det er kl 22:10. TV har jeg ennå ikke sett ikveld, nå går jeg ut og klipper plenen/planter blomster.) Sitér dette innlegget Link to post
Xtian Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Så oppsummert kan man vel si: Befinner du deg i båten og har lyst til å se på TV, ja da trenger du en TV -- fortrinnsvis i båten hvis det er langt å gå hjem. Christian 8-) Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Akult Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Jeg har ikke skrudd på TV på over 3 måneder. Kun stilt inn kanalene på ny TV i båten. Noen som slår den? Sist jeg skrudde på TV så jeg Fracture med Anthony Hopkins. Anbefales! I likhet med ukeblader og aviser er mye av det som sendes på TV søppel som er nedbrytende for vår integritet. En litt dyp film derimot, det syns jeg kan være veldig ok en rolig kveldsstund. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 (redigert) Har Tv, rikt-tv-decoder ombord. Det blir brukt når en føler for det. Og under fotball-em er dette helt topp. Har 2 unge i fam som trener 3-4 ganger i uken, og om de ser på boksen i helgen i båten helt greit. Men vi spiller spill nå vi føler for det også. Faktisk kan alle slappe av med en bok også. Men har på følelsen at været spiller inn. Er det fint vær og ikke regner, er vi ute hele tiden. Men regner det er boksen en fin ting i ferien. Et helt greit avbrekk. RED Redigert 17.Juni.2008 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Jawik Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Vårt barnebarn gikk i barnehage i Valencia. Dersom det regnet holdt personalet ungene innendørs. Jeg spurte en gang om ikke ungene hadde godt av å bli kjent med det våte element som dalte ned fra himmelen. Det var som å banne i den katolske kirken. Tilbake i London har hun fått følelsen med regnet og storkoser seg i sitt regntøy når det pøser ned. Det var noen som en gang uttalte seg om at det ikke var noe dårligt vær, bare dårlige klær. Litt OT. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
baatsman Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Nå Jawik, jeg tenkte mest på ferien ifjor. Da hadde vi regn i størstedelen av ferien. Og i en seilbåt står du ute, så regn er vel ikke noe en er spes redd for. Men kjedelig å feriere i lengden. Derfor er boksen helt grei. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Servicemannen Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Jeg har ikke hatt TV i 18 år uten 2 år som avsluttet for 6 år siden. I slutten av disse 2 årene tænket jeg om hvad i helvete jeg gjør med tiden min. Jeg synes disse hjernevaskprogrammene som er der år etter år gjøre folk sløve og uselvstendige. TV skjerm har jeg med hjemmekinoanlegg men den er kun koblet opp mot DVD. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Rui lui Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 alt etter behov. Sitér dette innlegget ] Link to post
Nils Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Vi har for liten båt til å ha fjernsyn, dessutan ville vi bli kasta ut av de Thrusterløses forening om vi skaffa oss ein. Eit rikhaldig utval med lydbøker er med, underhaldning for både små og store, dersom ein finn noko anna enn kaptein sabeltann. Roald Dahl i dag, kanskje Dicky Dick Dickens når ungane blir litt større, og så Roald Dahl att når dei blir vaksne, dvs ei litt anna utgåve av Roald Dahl enn då dei var små . Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Har hatt en 7" sort /hvitt. til 130 kroner ombord. sett paa det noen faa ganger. Pr. i dag saa har jeg ikke planer om aa kjope inn noen grundigboks og flatskjerm. For oss saa er det i naavaerende baat ikke noe behov. Men om vi skulle handlet baat, som kunne brukes hele aaret. saa hadde tv'n kommet paa plass. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.