SeaMaster175 Startet 27.Mars.2004 Del på Facebook Startet 27.Mars.2004 Har nå tenkt å få litt ferskvann i båten min og derfor lurer jeg på: Vet noen hvor kan jeg kjøpe en ferskvannstank (ca.50L), så billig som mulig? [shadow=green,right,500]jonhei[/shadow] Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 27.Mars.2004 Del på Facebook Svart 27.Mars.2004 www.maritim.no 50 l - 560,- + 100 i frakt. art.: 20881-51 Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
eysteind Svart 27.Mars.2004 Del på Facebook Svart 27.Mars.2004 i min saga 20 Kjøpte en en slik 25liters plastsdunk. Den hadde to gjennom føringer, og så lagde eg en ekstra for lufting. Brukte sikaflex til å feste gjennomføringene. Til den store stussen til påfyllingen paste akkuratt nippelen ned i det største hullet. Resultatet var meget bra. Den vart også helt tett og prisen litt over en 100-lapp. OM du ønsker 50 liter kan du sikkert innstalere to tanker og koble den sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.