kent!! Startet 18.Juni.2008 Del på Facebook Startet 18.Juni.2008 vet noen her inne hvor jeg kan få tak i en lik stål profil som denne her i norge? skal bruke den som avslutning mellom skrog å dekk.som en slags "fenderlist" mvh kent Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 18.Juni.2008 Del på Facebook Svart 18.Juni.2008 (redigert) Ser ut som et vanlig rustfritt rør som er slisset på langs, ca 1/3 radius? I så fall kan du vel få saget til noe slikt på et verksted. Redigert 18.Juni.2008 av storMy_Fana (see edit history) Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
kent!! Svart 19.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2008 ok. ingen som vet om noen butikker/firmaer som selger disse ferdige? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 19.Juni.2008 Del på Facebook Svart 19.Juni.2008 Du kan ikke bruke stevjern da? eller du er kanskje avhengig av og ha innvendig radie også? Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Hvem selger crom stevnjern?? Jeg trenger noen meter også...... Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Tror Maritim har slike lister for 650-700kr for 3m lengde. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
kent!! Svart 20.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 har prøvd med stevnjern,men blei for hardt å bøye/vri de. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 Hvordan gikk det med denne profilen ? Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 5.September.2009 Del på Facebook Svart 5.September.2009 (redigert) vet noen her inne hvor jeg kan få tak i en lik stål profil som denne her i norge?skal bruke den som avslutning mellom skrog å dekk.som en slags "fenderlist" mvh kent Hei Kent, hvis du ennå er på jakt etter slik fenderlist så vet jeg de kan kjøpes fra Tyskland; Toplicht de har jeg handlet en del med i vinter, vært veldig fornøyd med de, god service. Ellers kan du gå på jakt etter samme profilen bare i messing, for så å sende de bort til fornikling. De kan du få tak i i mange jernvareforretninger, ett eksempel: Vestfold-Jern Mvh Champagne Redigert 5.September.2009 av MY Champagne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kent!! Svart 5.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2009 jeg har ikke fått tak i den lista enda. så takk my champagne , nå lysner det for meg her.dette så jo veldig lovende ut Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 5.September.2009 Del på Facebook Svart 5.September.2009 Så hyggelig at det var til hjelp Ha en god w\e Mvh Champagne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.