TommyLu Startet 19.Juni.2008 Del på Facebook Startet 19.Juni.2008 Er det noen som vet hvordan drevene skal stå overfor hverandre? Helt parallelt eller skal de stå litt mot hverandre eller litt fra hverandre. Setter pris på om noen vet noe om dette, da jeg har båten på slipp nå, og skal ut igjen imorgen 20.06. Målte avstanden . Den var 88 cm mellom senter i bakkant, og sa 91 cm helt i forkant. Altså ca 3 cm mot hverandere. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 19.Juni.2008 Del på Facebook Svart 19.Juni.2008 Det står ihvertfall i verkstedhåndboka til Volvos 290-drev, som ligger i dokumentarkivet. Sitér dette innlegget Link to post
TommyLu Svart 19.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2008 Takk! Det var til stor hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Bømlafjord Svart 19.Juni.2008 Del på Facebook Svart 19.Juni.2008 På mine to Volvo 280 drev tok eg samme mål som du har tatt, eg fikk 2,5 cm mindre i aktrekant som i forrkant. Min konklusjon den gang ble at det var helt etter boka. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.