Isol Startet 19.Juni.2008 Del på Facebook Startet 19.Juni.2008 Kan noen fortelle meg om det er mulig å bruke en bærbar PC (HP) som skjerm for min kartplotter "JMC Superpilot max" ? Og hvilke kontakter man da må bruke. Takknemlig for svar. Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 19.Juni.2008 Del på Facebook Svart 19.Juni.2008 Etter det jeg kan se, er dette en sånn black-box plotter som skal koples til ekstern skjerm. Skjermen må da ha enten video eller VGA inngang. Det har jo ikke en vanlig LapTop. Du må heller kjøpe en 12V skjerm av egnet størrelse og lysstyrke. Selv har jeg et 12V 15" TV som har veldig bra lysstyrke som ejg også bruker til PC skjerm. Kunne godt tenke meg det ville funket fint på en sånn blackbox plotter. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Isol Svart 19.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2008 Takk for utfyllende svar. Må vel kjøpe en skjerm eller installere et kartprogram på PCen. Skulle egentligbare ha den kartplotteren i reserve, men det er jo greit at det fungerer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.