Dokumentarist Startet 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2008 Hei! Vi er et produksjonsselskap som holder på med en dokumentarserie om glamourmodeller. I den forbindelse er vi på jakt etter noen som har en stor og fin båt! På søndag har vi nemlig alle jentene samlet til en stor fotoshoot, og etter det har vi veldig lyst å ta jentene med ut på en liten båttur. Det er altså snakk om førstkommende søndag, 22. juni, og tidspunktet er ca kl 18 til 20. Sted: Oslofjorden - nærmere bestemt: Henting ved Kolbotn. Levering Oslo. Seil eller motor er helt likegyldig for oss, så lenge det er plass til 11 flotte jenter pluss et crew på ca fire-seks personer. Hvis du syns dette høres gøy ut (inkludert å få båten din på tv!) ring Endre på tlf 95 87 87 27 så snart som mulig! Tusen takk. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Dette må vel være ett kjempeoppdrag for Hilmar II og dens eier... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Bitteliten Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 (redigert) Seil eller motor er helt likegyldig for oss, så lenge det er plass til 11 flotte jenter pluss et crew på ca fire-seks personer. Ehm - er det så mange her som har båt med plass til 15-16 passasjerer da? Kanskje Contraband om han har tatt båten til hjemlandet. Må jo minst være 50 fots båt Poesidon II er nok stor nok Redigert 20.Juni.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Dette må vel være muligheten CB har ventet på. Har du fått jolla til Norge CB? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 var visst ikke den eneste som kom på den tanken... Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Det kryr av charterbåter i Oslofjorden. De ville sikkert også bli glad for å komme på TV Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
ÅtteGlass Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Det kryr av charterbåter i Oslofjorden. De ville sikkert også bli glad for å komme på TV Det ligger vel litt i kortene at de ikke har tenkt å betale hva et charterfirma vil kreve. Det regnes nok med at båteier vil nøye seg med å sikle og sole seg i glansen av "11 flotte jenter".... Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Bitteliten Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Nicolay i borettslaget stiller sikkert opp med pappas Bavaria 42 Sport Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 jeg da? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Frivakten Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Nicolay i borettslaget stiller sikkert opp med pappas Bavaria 42 Sport Hvis jeg skulle stillt opp med gratis båt, så vil jeg ikke valgt en seilbåt. Mister oversiktene over godbitene, når de ligger som en klump ned i rekka. Vi snakker om konfekt ikke sant, ikke posegodt. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
wave Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Orker ikke tanken på alt griseriet. Vil ikke ha dekket tilsølt av silikon-nedfall og alskens make-up artikler - 15 sekunders båtberømmelse på TV til tross. Sitér dette innlegget Link to post
Gliset Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Kom med dem!!! Sitér dette innlegget Link to post
Penny Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Poesidon II er nok stor nok Men vi holder oss på den siviliserte siden av landet, så modeller og crew må sette seg på flyet vestover i så fall Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Et passende oppdrag for Verrie! Han er vel den eneste her som har stor nok flybridge til et slikt oppdrag... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
logget av Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Hei! Vi er et produksjonsselskap som holder på med en dokumentarserie om glamourmodeller. I den forbindelse er vi på jakt etter noen som har en stor og fin båt! På søndag har vi nemlig alle jentene samlet til en stor fotoshoot, og etter det har vi veldig lyst å ta jentene med ut på en liten båttur. Det er altså snakk om førstkommende søndag, 22. juni, og tidspunktet er ca kl 18 til 20. Sted: Oslofjorden - nærmere bestemt: Henting ved Kolbotn. Levering Oslo. Seil eller motor er helt likegyldig for oss, så lenge det er plass til 11 flotte jenter pluss et crew på ca fire-seks personer. Hvis du syns dette høres gøy ut (inkludert å få båten din på tv!) ring Endre på tlf 95 87 87 27 så snart som mulig! Tusen takk. Du må legge ut bilde av modellene før noen kan svare, for det er ingen her på båtplassen som tar om bord hva som helst. Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Er det noen som har en Princess 50 + til salgs i Oslo området ? Svar utbes omgående !!! Må kunne overtas i kveld Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Et passende oppdrag for Verrie! Han er vel den eneste her som har stor nok flybridge til et slikt oppdrag... Tja, jeg skulle nok få plass til dem på flighten, men er svært kresen på hvem jeg tar ombord. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Tja, jeg skulle nok få plass til dem på flighten, men er svært kresen på hvem jeg tar ombord. Jeg får bli med som observatør/utvelger. Enig litt nøye att vi ikke sjemmer bort Verrie Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Blue_Dragon Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Er det noen som har en Princess 50 + til salgs i Oslo området ? Svar utbes omgående !!! Må kunne overtas i kveld Kan du ikke ta dem med på "prøvetur". (veldig interessert kjøper). Sitér dette innlegget Link to post
Per T Kålin Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Ser med en gang at dette ikke hadde vært noe for meg om jeg hadde hatt muligheten. SILICON og TJÆRE............. Trokke de. Per Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Jeg får bli med som observatør/utvelger. HUH.... Insinuerer du at ikke jeg kan inneha de objektive og riktig-analyserende evner til å foreta en slik utvelgelse selv ? Det jeg kan fortelle er at det er tvilsomt om noen av dem når opp til kvalifikasjonskrav til å bestige flighten vår. Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Deere må og huske at skulle en av silikondamene brekke neglen - så kan det bli snakk om erstatningsansvar - huf og huff. Nei dette oppdraget er nok som skapt for en sight seeing båt på frivakt. Og ikke noe for oss sjøfolk Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 (redigert) Hvis de spør pent må det vell la seg ordne , men kun en av gangen , tror det går an å bygge om bløggekaret til boble bad og ved hjelp av startlufta så.. , er det noen som har prøvd det ? Blir jeg da fremdeles regnet som nyttefartøy så fritidsbåtene må holder seg unna ?? Redigert 21.Juni.2008 av fiskebat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Per T Kålin Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 (redigert) Fiskebat! Er det startlufta du bruker så skaff deg heller en BARBARA. Per Redigert 21.Juni.2008 av Per Kålin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Spørsmålet var : er det noen som har prøvd det ? Virka det bra ? om en slipper på for mye luft blir det en opptur elller nedtur ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.