Noflow Startet 20.Juni.2008 Del på Facebook Startet 20.Juni.2008 hva skal jeg gjøre med det, har sprengt både en 12 volts pære og 24 volts pære nå. hva skal jeg bruke sånn at pærene holder? motoren er en tohatsu 25, 2-takt Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Da er det noe galt med motoren din, min var også slik en gang og måtte da bytte et laderele. Sitér dette innlegget Link to post
Land fast Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Har du et batteri i mellom motor og annet el. utstyr? Hvis ikke er det nok dette som er problemet. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 20.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 har ikke noe batteri imellom, bare motoren til lanternen... hva koster et laderele da? Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Biltema selger regulatorer for litt over hundrelappen, men da må du være litt kløpper til å koble. Det enkelste er nok å kjøpe en regulator som er tilpasset din motor. Her kan din lokale forhandler hjelpe deg. Stor sett er det da "plugg and play" Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Tror jeg ga en 4-5 hundre kr for laderele til en Yamaha 30 og det var lett å bytte det selv. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 20.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 hmm, hvor kjøpte du det da? sendte en mail til hatløy nå, det er vel den nærmeste tohatsu forhandleren her. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Det verste med Tohatsu er at det tar utrolig lang tid å skaffe deler har jeg hørt av en Tohatsu forhandler som anbefalte andre motorer, om det er riktig vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 20.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 ja, for at jeg skal velge tohatsu igjen må det komme en forhandler her i byen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.