roger-k Startet 20.Juni.2008 Del på Facebook Startet 20.Juni.2008 Jeg har bestilt Garmin GPSMAP 178c (kombinert ekkolodd og plotter) Vet noen om kartbikken er en standard SD-brikke, slik som de nye produktene fra Garmin benytter, eller er det en spesialbrikke som bare passer til Garmin-produkter. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Jeg har bestilt Garmin GPSMAP 178c (kombinert ekkolodd og plotter)Vet noen om kartbikken er en standard SD-brikke, slik som de nye produktene fra Garmin benytter, eller er det en spesialbrikke som bare passer til Garmin-produkter. I den er det nok dessverre litt spesiell minnebrikke, jeg har ikke funnet noen kortleser som passer til disse enda. I stedenfor fikk jeg tak i data kabel til den, og nå overfører jeg veipunkter, ruter osv via datakabelen i stedenfor, fungerer glimrende. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
roger-k Svart 20.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 OK. Takk for svar. Ser på garmin.no at det er USB-korleser å kjøpt for disse brikkene. Det er også tomme brikker, opptil 512MB. Men jeg kommer nok til å bruke kabel jeg også, siden jeg får den med. Sitér dette innlegget Link to post
Willing and Able Svart 19.Mars.2019 Del på Facebook Svart 19.Mars.2019 Har dere bilde av kabelen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.