Espen Pedersen Startet 20.Juni.2008 Del på Facebook Startet 20.Juni.2008 Jeg har en Ancas Queen 24 med en volvo penta 120hk men skal bytte den ut med en v8 220hk. Jeg lurer på da om drevet mitt passer til en v8 er ikke sikker på hva for et drev dette er men det har tilt, som kun kan brukes når jeg ikke kjører. Er det noen som kan hjelpe meg videre? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Det står en plate på toppen av drevet ditt. med de tallene der, kan du finne ut hvilket drev du har. hvis dette er et drev som sto på båten fra ny, kan jeg tippe det er et 250 drev. Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Espen Pedersen Svart 20.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Hvis dette er et 250 drev vil det da tåle en v8 220hk og er det da tilt på det? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Det kan muligens tåle effekten. og 250 har tilt, første med power trim er 280. Men uten at jeg har sett drevet ditt kan det være alt ifra 250-280 Men dette drevet er ikke optimalt med den motoren du tenker på og sette i. Ville nok godt for et annet drev var jeg deg. anbefalt 290dp. Dette drevet har power trim og duo prop, samt det er et drev som er mer moderne. Du har kanskje allerede kjøpt deg motor, men det ligger stadig komplette pakker på nett til gunstig pris. Uansett bør du satse på motor med ferskvannskjøling og som har hatt dette hele livet eller evt fått påmontert etter overhaling. vanlig at v8 blokkene gror igjen ved saltvannskjøling Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.