Likeråfiske Startet 20.Juni.2008 Del på Facebook Startet 20.Juni.2008 Mekanisk styring med slark: Noen som vet om mekanisk styresnekke med stor døgang kan justeres eller serves på noe måte. Båt og snekke er 20 år. Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
Ingar Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Finnes mange varianter av mekanisk styring, men jeg har ikke sett noen som kan "strammes", som f.eks. en styresnekke i bil. Ofte ligger ikke slarken i styresnekka, men bak ved roret. Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Vanlige mekaniske styringer er vel wire styringer med trinser (brukt i snekker og gamle passbåter) også har vi teleflex /morse m.fl. Når sistnevnte begynner å slarke er det kort forklart bare å begynne ved motor/ror og jobbe seg frem til snekkehuset eller omvendt for og finne slarken. Er det en gammel styring med trinser er det bare og få strammet wiren ved å montere strekkfisk el. llignende. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 (redigert) "litt" ved siden........ Har du trawler "lucielle" ? Og ikke medlem i Norsk Trawler KLubb? www. trawler.no Redigert 21.Juni.2008 av rover (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 hei rover. Jeg er definitivt et blivende medlem ja, men til jeg får ut lucidama på vannet igjen er jeg "hangaraound / wannabe" medlem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.