Luska Luuri Startet 21.Juni.2008 Del på Facebook Startet 21.Juni.2008 Har noen vært borti kavitasjons skader på propellen til VP DP-H drev? Har bare 113 timers gangtid. VP sjappa sier de ikke har hørt om dette før. Det er på fremsiden av den fremste propellen. Er ca. 0.5-0,8 mm dyp, 25 mm lang og 10 mm bred. Likedan på alle 3 bladene Legger ved noen bilder. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 (redigert) Dette ser ut som støpefeil for meg . Du skriver 113 timers gangtid , hva med garanti ? Redigert 21.Juni.2008 av power (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Luska Luuri Svart 21.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Joda Garantien varer nok ut sesongen så jeg satser på at VP påtar seg ansvar. At det er støpefeil tviler jeg på siden den var helt fin i fjor (da hadde den 45 timer) og alle 3 bladene har akkurat samme groper. Har lest at den er laget i en speaiell legering som skulle være veldig bra mot korrosjon og andre påkjenninger den utsettes for. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Dette ser ut som at det ligger pulverlakk i støpen . Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Dette er omtalt i Trøbbel med D-Serie tråden. En kjent sak. Sitér dette innlegget Link to post
Samui Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Jeg hadde samme "skaden" og fikk nye fra Volvo. Sikkert en serie som har feil da de nye er fremdeles bra etter 600 timer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.