Wakeboarder Startet 21.Juni.2008 Del på Facebook Startet 21.Juni.2008 Har en AQ130 maskin som sliter med ustabilt turtall. Den hvis jeg legger den på 1600 rpm så ligger den og vekler kjapt mellom 1500 og 1700 rpm. Dette gjelder også ved tomgang, men vanskelig å lese av topp og bunn på turteller. På høyere turtall kan jeg også høre at den varierer litt, men også her er det vanskelig å lese av variasjoner på turteller. Jeg har lenge hatt mine mistanker til at dette dreide seg om et forgasser problem, så jeg fikk låne en enkelgasser fra aq115 som er 100%. Det viste seg å være et blindspor, da motoren ikke ble noe bedre. Har målt kompresjon, som ligger på 11 - 11,5 - 10,5 - 12 <-- Er variasjon i komp mellom sylindere årsaken? Andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Vektene i fordeleren kan være problemet, sett på tenningslampe, og se om tenninga varierer på remhjulet Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Akora Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 så liten variasjon i komp er normalt.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.