Uffe Startet 21.Juni.2008 Del på Facebook Startet 21.Juni.2008 I dag er årets længste dag. Nyd den ! Sitér dette innlegget Link to post
skrotrot Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Hurra .Hurra , Nå snurn.... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 (redigert) Vi hadde solnedgang klokken 18.27 lokal tid i dag (17.27 norsk tid), og i morgen er det 1 sekund tidligere... Redigert 21.Juni.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
baatsman Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Da gjelder det å nyte solen , Sheik Sydvesten. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sydvesten Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 (redigert) Trives i grunnen best etter "sunset" vi hadde 37 grader klokken 20.30 på vei tilbake til hotellet etter en bedre middag ute og en god vannpipe... Tørr og fin luft i motsetning til tidligere i dag, hvor fuktigheten var på 56% og 36 grader.... men kosen kommer virkelig når vi når vi ser 99-100% RF og temperatur på rundt 40 i slutten av juli og ut til slutten av september... Redigert 21.Juni.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Bützfleth Svart 22.Juni.2008 Del på Facebook Svart 22.Juni.2008 Mao, det var ikke du som lå på gjestebryggen i Stavanger i går. Så en seilbåt med "Sydvesten" der i går. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 22.Juni.2008 Del på Facebook Svart 22.Juni.2008 Er nok ikke noen stor fare for at jeg var i Stavanger i går nei.... Ikke har jeg råd til båt heller.... som den fattige krabaten jeg er.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
EIN Svart 22.Juni.2008 Del på Facebook Svart 22.Juni.2008 I dag er årets længste dag. Eller dagen før? Den nøyaktige tidspunktet for sommersolverv i år var den 20. juni kl 23:59. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.Juni.2008 Del på Facebook Svart 22.Juni.2008 (redigert) Ikke har jeg råd til båt heller.... som den fattige krabaten jeg er.... Vi gleder oss til 2011 / 2012 når Sydvesten kommer hjem fra østen med mange skattefrie kroner... Blir vel en 60 foter da....... Redigert 22.Juni.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 23.Juni.2008 Del på Facebook Svart 23.Juni.2008 Det blir nok neppe noe større enn 40 fot tenker jeg, eller 12m siden dette er grensen for båt som flyttegods, mindre antall unger som blir med på tur er det også om 5 år, slik at man trenger mindre plass..... men hva det blir av båt er ikke så greit å si pr. dd, men kikker da litt rundt forbi i markedet og noen spennende båter er det jo..... Vindkraft som fremderift blir det nok også denne gangen og gjerne med to styreposisjoner hvorav den ene er "innomhus" på grunn av helårsbruk... Ellers så kan det meldes om vindtille og 40 grader nå klokken 07.00 på vei til kontoret.... blir nok hett her i dag Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
havørn Svart 23.Juni.2008 Del på Facebook Svart 23.Juni.2008 Trives i grunnen best etter "sunset" vi hadde 37 grader klokken 20.30 på vei tilbake til hotellet etter en bedre middag ute og en god vannpipe... Tørr og fin luft i motsetning til tidligere i dag, hvor fuktigheten var på 56% og 36 grader.... men kosen kommer virkelig når vi når vi ser 99-100% RF og temperatur på rundt 40 i slutten av juli og ut til slutten av september... Blir litt misunnelig nå, Sydvesten. Husker med glede oppholdet i emiratene (Dubai). Husker også hvor varmt det var på denne tiden. Men det er uansett bedre enn sydvest og regn Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 23.Juni.2008 Del på Facebook Svart 23.Juni.2008 Var i gulfen, Iran / Irak på slutten av syttitallet en sommer. Husker at vi logget noen å 50 grader enkelte dager. Blei litt i meste laget for meg..... Takke seg til en norsk sommer med 10 + og fleecejakke. Det er greier det. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 23.Juni.2008 Del på Facebook Svart 23.Juni.2008 Her er Slinningsbålet i Ålesund klar til å settes fyr på. Håper det tar fyr. Regner noe j....g nå.... http://www.smp.no/apps/pbcs.dll/article?AI.../184778288/1002 Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Sydvesten Svart 20.Juni.2013 Del på Facebook Svart 20.Juni.2013 Da er det snart dags for sommersolverv, klokken 07.04 i morgen, snur "solen" da går det mot mørkere tider Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Lars H. Svart 20.Juni.2013 Del på Facebook Svart 20.Juni.2013 Ja, og snart er det Jul igjen. Kanskje på tide å lage seg en ønskeliste for det som skal ligge under treet. Og så må jeg kjøpe meg en ny snøskuffe, den jeg hadde sist år er ødelagt. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.