Dynamic 9200 Startet 22.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2008 Hei.har kjøpt meg en Scand Dynamic 8600.Båten har en uoriginal rekke,som jeg har planer om å bytte.Er det noen som har gjort denne jobben før her inne?hvor mye må jeg "rive"for å komme til i underkant av rekka? Har også planer om å bytte motor til vinteren.Noen som har ide om motorvalg?bør vel minst ha 250hk? Sitér dette innlegget Link to post
mosteen Svart 22.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2008 Hei, rekka har jeg ikke greie på dessverre, men jeg har hatt en 2001 Dynamic siden 2005, den har KAD44P-C motor med DPE drev. Denne motoren er vel oppgitt til 248hk så vidt jeg husker. Moderat lastet får jeg enkelt 37-38 knop med denne motoren og båten planer fint ned til 15 knop. Fin motor til båten men man vil jo alltid ha mer ;-) Skulle jeg kjøpt den ny i dag ville jeg vel gått for en D6 med 300+ hk Sitér dette innlegget - Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill. - Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.