Jump to content

Hvilken båt er dette? (18-19fot med akterkabin)

Kaptein Kid

Recommended Posts

Nei, jeg tenkte mer at hvis det ikke er den - så kunne jeg jo spurt der :wink:

Har nemlig lurt på hvilket merke det er. Ser finsk eller svensk ut, men har ikke anelse egentlig.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

• 2 uker senere...

Jeg fikk svaret på båttypen av en tidligere eier av båten. Det er visst en Omre 20 fot laget i grimstad. Har lett etter samme type på internett men ikke funnet noen så det er ikke sikkert det er produsert mange av den. Takker for alle forslag som jeg fikk å håper folk får en fin ulykkesfri sommer på sjøen. :flag:

• 10 år senere...

Hei. Ser dette er 10 år gammelt, men vi sliter med hva slags båt vi har kjøpt... Vi fikk oppgitt at den heter Albin AD21 av eier, men det er motoren... Den følger den med instruksjonsbok på. Båten er 6.8 meter lang og det blir 22.5 fot. Tenkte bare jeg skulle si: "HEI! Vi har likedan båt som deg!" ? Vår ligger på Storsjøen i Rendalen og har tilbrakt tiden før nå på Femund som familiebåt og var meget satt pris på av de vi kjøpte den av ?

Screenshot_2018-07-25-13-57-00.png

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...