HC74 Startet 22.Juni.2008 Del på Facebook Startet 22.Juni.2008 Hei, Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg finner en slipp/båtrampe som er 'åpen for alle' i nærheten av fergekaia i Horten? Jeg har fått leie båtplass i Horten, og skal sjøsette båten, men er usikker på hvor nærmeste slipp er. mvh HC Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 22.Juni.2008 Del på Facebook Svart 22.Juni.2008 Enten i Fyllinga båthavn ved enden av "kanalen" i horten eller inne på Horten Industripark se: http://www.hortenbaat.no/ Sitér dette innlegget Link to post
HC74 Svart 22.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2008 Takk takk! Da fikk vi endelig båten på vannet (ja, det skulle bare mangle). Vi sjøsatt den fra slippen i Fyllinga. Denne var veldig slak, så jeg måtte rygge hele boggien uti for at ikke båten skulle ta nedi slippen. Normalt har jeg bare pleid å ha gummien på den bakerste akslingen i vannet. Men, i dag var det også plenty med vann fra oven. Duverden som det regnet da vi drev på. -Og så, når vi var ferdige med å fortøye og alt slikt, da ble det oppholdsvær... mvh HC Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.