Jump to content

vest i båt,vår første båt tur med vår jente på 17 mnd.....


rana 22

Recommended Posts

:smiley: hei....vi har en rana 22 og dro fra hvaler ,så til strømsstad å så til nord koster ,la oss til på gjeste brygga,og lå der i 2 dager,var en så hyggelig tur å det gikk overaskende bra med jenta vår i båt....Jeg hadde tatt med dypvognsdelen så hun hadde å sove i,så en sele oppe i vogna så hun ikke kom ut,det gikk kjempe bra......Leser at fler har på vest når de sover,det har ikke jeg,hun kommer ingen vei-har jo på sele,men ellers har jo hun selfølgelig på seg vest,jeg syns det virker som det er så ekkelt å ha på seg den vesten så har latt henne gå uten når vi ser etter henne hele tiden(men det gjelder kun når vi ligger i land å skal spise å sån..........Ser jo ann situvasjonen litt da.........Men dette var vår første båt tur og det ga virkelig mersmak........Det var så koselig å ligge ved gjeste brygga.prate mede andre,det er jo alltid mange som ligger ved gjeste brygga på koster,,,

 

p-s men det vi egentlig hadde lyst til -var jo å legge oss til et fjell,gå i land på en liten øy.men det var ikke lov-var naturreservat over hele,litt skuffende,så DET JEG LURER PÅ ER OM NOEN VET OM NOEN FINE RUTER ELLER NOEN FINE STEDER Å LEGGE TIL_DET MÅ VÆRE OMRÅDET RUNDT STRØMSTAD_KOSTER OMRÅDET _KAN OGSÅ VÆRE RUNDT HVALER OMRÅDET:::::::takker for tips på forhånd.....hilsen rana22 :smiley:

Link to post
Share on other sites

rana 22

Velkommen til Båtplassen.no Du spør etter fine plasser å gå i land på øyer og fjell? Jeg skjønner ikke hvorfor du skal til Strømstad og Koster, når utgangspunktet ditt "Hvaler" er full av idylliske flotte steder. Har selv båten i Larvik men ved brukbart vær så bærer det rett over til Hvaler.

 

Om du ønsker tips om flotte plasser på Hvaler så kan du sikkert få noen gode forslag.

 

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

 

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...