tom-ass Startet 23.Juni.2008 Del på Facebook Startet 23.Juni.2008 Som emnetittel sier: Transport av 2 stk 24 fots snekker på en gang, er det mulig? Vi er to snekker som skal fra Storsjøen til saltvannet om en måneds tid, og lurte på om det går på en transport. Jeg har igrunn ikke sett det før, så jeg bare spør. Om du har noen transportør-tips og priseksempler blir jeg glad! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Kotnes Svart 23.Juni.2008 Del på Facebook Svart 23.Juni.2008 (redigert) Det går helt fint. Ring Gunnar 91635890 eller Øyvind 90086588 så ordner de det. Har både bil og henger til dette. Har brukt de fra Årnes til sjøen i flere år med 25 Draco og en litt større bayliner. Se bildet. https://baatplassen.no/bildearkiv/1/1880/bilder_023.jpg Redigert 23.Juni.2008 av Kotnes (see edit history) Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
tom-ass Svart 23.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2008 Supert, takk for svar! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.