Tine IV Startet 24.Juni.2008 Del på Facebook Startet 24.Juni.2008 Noen som erfaring med Garmin 2010 kartplotteren ,har en på handa nå til en grei pris . Men lurer da på om den er ok til vanlig bruk , eller om det er mye negativt med den . Håpa kansje noen har eller har hatt den som kan si litt om den , avtalen er kjøp så fort jeg kommer hjem fra ferien igjen eller tar en tur hjemmom . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
prin435 Svart 24.Juni.2008 Del på Facebook Svart 24.Juni.2008 (redigert) Jeg har hadt en som jeg har brukt i 4,5 sesonger. Fungerer meget bra. Det eneste jeg har å utsette på den, er at lysene i knappene er dårlige. Når jeg dimmer skjemen om kvelden dimmes også lyset i knappene. De dimmes for mye. Det er egentlig ikke noe sort problem, fordi jeg vet hvor de knappene jeg bruker mest er. Det er zoom inn/ut. Har et par ganger fått sort skjerm som følge av at den har stått direkte i sola og blitt for varm. Regner med at dette gjelder alle plottere. Litt skygge gjorde susen. Som sagt, det har kun hendt et par ganger. Redigert 24.Juni.2008 av prin435 (see edit history) Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Tine IV Svart 25.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Regner med jeg for en grei plotter til en ok pris da,følger med div kart et som jeg trenger og resten selger jeg.Det følger også med en ekkoloddmodul som jeg selger da jeg har fra før,så alt i alt blir prisen bra vil jeg mene.Da er det bare å få henta den å få den på plassen sin. Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.