Storø RC 34 Startet 24.Juni.2008 Del på Facebook Startet 24.Juni.2008 Hei! Jeg har 2 stk TMD40 motorer. Begge viser 70 grader ved 2000 omdreininger og jeg har noen spørsmål 1. Er temperaturen for lav? Kan evt målerene vise feil 2. Kjøleveska renner ut på babord motor, ,finnes det erfaringsmessig noen steder jeg bør lete? (Går motoren varm uten at jeg vet det? ref spm 1) 3. Er det fare for at kjøleveska renner inn i oljen etc? Som alltid, takk for alle hjelp!! Sitér dette innlegget Ung mann i gammel båt....med båtførerbevis og SRC/VHF sertifikat Link to post
WESS Svart 21.August.2009 Del på Facebook Svart 21.August.2009 Jeg har samme problem på en av mine motorer KAD300. Så lenge vannet dukker opp i bunnen av båten så har du nok bare en lekasje i en vannslange eller pakning. Dersom vannet bare forsvinner er det nok noe mer muffins/alvorlig sådan. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 22.August.2009 Del på Facebook Svart 22.August.2009 Om det lekker kjølevann ned i kjølen, så kan det også vere vannpumpa som er gåen. Når den blir slitt, så har den eit sladrehull på undersida der vannet vil lekke ut. Dette bør faktisk vere første sjekkpunkt om ein merker at det kommer kjølevann ned i kjølen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.