Gilje Startet 25.Juni.2008 Del på Facebook Startet 25.Juni.2008 (redigert) Har en mercury 50 hk, 2 takter motor. I dag når jeg var ute å kjørte, sluttet plutselig powetrimmen å funke. Det kommer lyd slik det pleier, når jeg trykker opp og ned. Men ingenting skjer :S.... Motoren kan vippes manuelt et stykke opp for hånd. Men så stopper den... Noen som har en idè om hva det kan være? Følte at jeg så noe oljeflak rundt båten med en gang jeg la til kai etter at jeg merket at den ikke funket. Men det kan bare være tilfeldig... Takker for alle svar! Redigert 25.Juni.2008 av Gilje (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Du har nok en lekkasje i en hydraulikkslange ev. sylinder. Har du sjekket oljenivå på beholderen ? Sitér dette innlegget Link to post
Gilje Svart 26.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Nei den har jeg ikke sjekket... Hvor ligger den :P? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.