knutza Startet 26.Juni.2008 Del på Facebook Startet 26.Juni.2008 (redigert) Hva heter denne klemmen på Furlex rulleforseil? Det er den som er markert med rød pil og som holder fallet bort fra øverste forstag feste. Redigert 26.Juni.2008 av knutza (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
liquerizia Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Halyard lead. Har nr. E5 i Furlex reservedeler liste. Ta kontakt med Selden de kan sikkert sende det i posten. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 26.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Hjertelig takk, det var kjapt levert Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 På svensk heter den ledbygel. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Swan Spirit Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Og på norsk heter denne riggdelen fallfører Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Kan også legge til at den ikke tåler vekta av masta....... Når kranbilen kom så hadde jeg funnet ut at det kunne være greit å koble krana til genoa fallet, dette er jo wire så det må holde...... Dessverre så jeg ikke den lille bøylen. Når kranbilen løfta så haglet det med biter av denne.... Neste gang bruker jeg storseilfallet..... Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Hva er galt med å hekte løftet under salingen? Jeg ville undersøkt nøye før jeg begynte å heise masten i noe fall, spesielt siden jeg ikke ser poenget i det. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
liquerizia Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 .... Neste gang bruker jeg storseilfallet.... :nono: da ryker denne også!! enig med Herman - løft oppunder salingen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.