beveren Startet 26.Juni.2008 Del på Facebook Startet 26.Juni.2008 god kveld båtfolk! jeg skulle gjerne hatt noen tips og råd ang liming/festing av glassfiber mot glassfiber. Har kjøpt en eldre Bever 380 hvor styrekonsollen er litt løs så jeg vil feste den skikkelig. Har blitt tipset om tec-7(?) er det bra saker? Lurer også litt på om det er noen her med lignende båt, da jeg vurderer å sette en 50 hester på den(noen som vil kjøpe en 1987(ca) Yamaha 20 hk meget god stand, kort stamme?) God båtsommer Kristian Sitér dette innlegget Link to post
Sveinung_ Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Hei. Hadde en helt lik båt i tre år. Solgte den for noen dager siden. Jeg hadde selv 30hk på den og synes dette var mer enn nok . Hvorfor skal du ha så stor motor på den? Det flate skroget går ikke så veldig fort uansett og hvis det er drakraft du er ute etter så dro ihvertfall 4 voksne personer og en på wakeboard bak greit opp i plan med 30hk. Har du planer om å forsikre den så merk deg at den kun er CE godkjent for 25hk. (kan bli dyr forsikring, men kommer vel an på selskap) Ang styrekonsollen. Er det skruene som er løse? Brukte selv tec-7 på store deler av båten innvendig, inkludert styrekonsollen, for å få båten tett, men vet ikke hvor godt det holder hvis du skal legge belastning på det. Det er det sikkert andre her inne som vet mye mer om enn meg... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.