sunny-G Startet 26.Juni.2008 Del på Facebook Startet 26.Juni.2008 (redigert) Hei Jeg skal lakkere min sunwind 14 til vinteren og lurer på om noen har noen forslag til farge. Disse fargene jeg IKKE skal ha helt Gul eller helt Rød. Tenker på: Hvit med sølvfarget underside. Helt hvit. Orange(fargen den har nå som er utslitt). Hvis noen veit om noen kule farger så vil jeg gjerne vite det. Kom gjerne med bilder av forslag. Det kommer bilder av båten Sunny-G Redigert 27.Juni.2008 av sunny-G (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sunny-G Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Noen Forslag???? Sunny-G Sitér dette innlegget Link to post
petterøes.3 Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 blå Sitér dette innlegget Link to post
sunny-G Svart 28.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2008 Veit ikke om blå passer men her er et bilde av båttypen.( det er ikke min båt men en som er samme type sunwin 14) Jeg skal ikke ha den fargen eller helt Gul Sunny-G Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 28.Juni.2008 Del på Facebook Svart 28.Juni.2008 Selvlysende grønn Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Polarn Svart 28.Juni.2008 Del på Facebook Svart 28.Juni.2008 Grå/ vinrød er ganske kult. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
sunny-G Svart 29.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2008 Gode Forslag. Men selvlysende grønn.(det er litt drøyt) Her er et par bilder av båten som skal lakkeres. De er tatt på land da jeg ikke har tatt med meg kameraet ned til vannet enda. Sunny-G Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.