Sjarkens venn Startet 26.Juni.2008 Del på Facebook Startet 26.Juni.2008 Vi skal lage et helt nytt dashbord, og jeg trenger å vite hvor man får tak i firkantede front-paneler/rammer i sort plast til dashbord-instrumenter, som f.eks de til VDO og Wema? Jeg er ikke bare ute etter de med ferdig hull til 52mm instrumenter som bl.a. maritim.no selger, men også paneler uten hull i samme størrelse, hvor man selv kan bore hull til tenningslys, tenningslås mv. Størrelsen er vel ca. 7x7cm i ytterkant (samme som rammene til 52mm instrumenter). Slik at man får et dashbord hvor alt ser ca. likt ut. Disse panelene ser man på mange båter/sjarker (se f.eks. vedlagte bilde fra en tilfeldig sjark på finn.no). Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Hvorfor ikke lage en kledelig plate hvor du bruker ringer rundt instrumentene, VDO leverer ringer i f.eks gull, krom, svart med flere. Jeg kjøpte kromringer til mine VDO i fra www.egauges.com og de har nok sikkert disse firkantede "ringene" som du snakker om. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Er ikke så glad i den svarte plasten jeg ass, har netopp bygget om instrumentbordet fra svart plastplate til lakkert teak. Det er jo selvfølgelig smak og behag. Du kan jo slevsagt lage et selv av en plate av rustfritt stål, for så å kle den opp med svart skai.... Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
nimbuster Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Du kan også få designet og bestilt teak/mahogny "lookalike i opast hos Retronic AS i Tr.heim/Arendal. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.