Superkul Startet 27.Juni.2008 Del på Facebook Startet 27.Juni.2008 etter masse frem og tilbake har jeg endelig funnet ut etter flere timer i bilen til udevalla i sverige at man IKKE får kjøpt ice abonomang i sverige jeg fikk først gladmelding at jeg kunne og at de kunne sende det i posten - "ikke no problem å sende faktura til norge" så fikk jeg beskjed at de ikke sendte i posten e.l til norge men man kunne sende det postrestante til fks posthuset i strømstad etter mye frem og tilbake igjen fikk jeg beskjed fra de at det heller ikke gikk ???!!!! da måtte jeg dra dit og hente/kjøpe ice modemet hos en forhandler....... det gjorde jeg da altså i dag ....sukk men det gikk ikke de kunne ikke selge det /ha abonomang til nordmann man måtte ha innkomst i sverige + adresse ++++++ så der røk den gleden tenkte jeg skulle si fra så ikke andre ble lurt i samme fella og kjører kansje mye lengre en meg så ice : thank u 4 nothing Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Abyss Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Hvorfor til Sverige for å kjøpe ICE abonnement? er det billigere der? Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Ca halv pris. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Superkul Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 men går det ?? nei hehe Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Abyss Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Også for bruk i Norge? eller kun i svensk nettverk? Har fam. bosatt i Sverige - kan kanskje lønne seg? Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Sjekk også denne tråden: ICE mobile bredbånd Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Superkul Svart 27.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 (redigert) hvis dem vil ha abonomang i sitt navn så er vel saken grei ja da skal det virke i sverige - norge og danmark Redigert 27.Juni.2008 av jab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 28.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2008 jeg har nå tatt kontakt med ice i danmark - kansje de er smartere der??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Hulda Svart 28.Juni.2008 Del på Facebook Svart 28.Juni.2008 Jeg hadde en prat med support ICE i Sverige for et par uker siden. Kravet er: Svensk inntekt Svensk Adresse Svensk personnummer Klikker en av disse, vil man ikke kunne registrere seg i Sverige. Hulda er i følgende posisjon: Vi har leilighet i Sverige. Denne leiligheten har en adresse (ikke ferieleilighet). Leiligheten er belånt hos Nordea i Sverige. I og med lånet, har vi også svensk personnummer. Grunnen til at ICE forlanger svensk inntekt, er sikkerhet for sin faktura. I og med at vi har konto der det jevnlig putrer penger ut og inn, skulle dette iflg. support, ikke være noe problem. Skriver dette bare for å gi en ide om hvordan ICE beskytter markessegmentene. Svensk abonnement har samme dekning som norsk abonnement. Prisforskjellen går inn under begrepet markedsdiskriminering. Det er ikke mange som vil kunne omgå betingelsene til ICE. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.