Skipper Vorse Startet 30.Juni.2008 Del på Facebook Startet 30.Juni.2008 Noen erfaringer med solsengen på Draco 20DC -86 modell? Det ser ut til at bordet skal festes på et kort rør, og fungere som støtte til puten. Mitt bord har ett feste for rør, og det passer ikke med hullet i gulvet og samtidig plasseringen for å kunne støtte puten. Skal dette bordet ha to fester for rør? Jeg er takknemlig for tips hvis noen har laget alternative løsninger for denne puten. Sitér dette innlegget Link to post
Thega Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Når bordet brukes som underlag for solseng puten så skal det ikke festes i bord søylen men ligge på kanten mellom de faste benkene. Slik er det i hvertfall på min Draco 21 gen I. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Vorse Svart 1.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2008 Takk for svar. Var det jeg regnet med til å begynne med, men bordet er for kort til å rekke ut til kantene. Er nødt til å ha noe på gulvet for å støtte opp. Eventuellt kan jeg selvfølgelig skjære til en plate som rekker helt ut. Tipper det blir min løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.