Astor Startet 30.Juni.2008 Del på Facebook Startet 30.Juni.2008 Vurderer å sette opp en vanntett skjerm på FB slik at jeg har kartprogrammet synlig i en lyssterk skjerm. Nede bruker jeg WinChart Nautic og er sånn middels fornøyd med det. Jeg får en stor lysterk skjem til en pris som trolig er langt under det en 11" kartplotter vil koste. Hørte på Computer City i dag men de førte ikke vanntette skjermer. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
rover Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 (redigert) Hatteland Display leverer vanntette skjermer:-) Ikke billige, men, "verdens beste"............ Ligger et på "Finn" Nytt til bruktpris..... "galdyrt" Men "kler" en trawler da...... Redigert 30.Juni.2008 av rover (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 1.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2008 Den så ut til å være midt i blinken. Skal teste ut laptop og WinChart Nautic på noen turen først før jeg bestemmer meg for å bruke laptop i stedet for innkjøp av Plotter oppe og nede. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.