brakvald Startet 1.Juli.2008 Del på Facebook Startet 1.Juli.2008 (redigert) Var uheldig og fekk vatn i dieselen.Gjorde rein dieseltank, røyrer og skiftet dieselfiltre. Får no ikkje start på motor, har luftet og styrt på men ikkje liv. Har trykktestet dyser og dei er ok. kjem diesel fram til dysene men ikkje videre. Nokon som kan hjelpe meg? Redigert 1.Juli.2008 av brakvald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
norflyer Svart 6.Juli.2008 Del på Facebook Svart 6.Juli.2008 Dette høres vldig kjent ut.. Har slitt med det samme problemet i lengere tid.. Tror det kommer luft i systemet en plass hos oss.... Da blir det ikke nok tryk i dysene.. Fant dette ut ved at jeg koblet ett gjennomsiktig rør på retur systemet. da så jeg at det var luft i retur systemet.. Så jeg er på jakt etter synderen.. er hvertfall en mulighet... Lykke til.... Sitér dette innlegget Link to post
TG-cruiser Svart 7.Juli.2008 Del på Facebook Svart 7.Juli.2008 Dette er også interessent for mig, min motor er blever mere "tungstartet" efter jeg har udskiftet vandudskiller til en ny Delphi 296. Motor er TMD30. Skal køre væsentlig længere med startmotor, end før, når den har stået stille noget tid. Jeg har udskiftet vandudskiller og brændstofslanger, og har nu fået mistanke til om den suger luft ind, så den bliver sværere og starte? Skal prøve og finde noget klar brændstof slange til retur, og checke for luft bobler. Når den er varm starter den med det samme, og før vandudskilleren blev skiftet, startet den også forholdsvis hurtigt. Måske kan du prøve med en smule startgas sprøjt i luftfiltret/ indsugning? Pas dog på, der er mange som er imod dette, for det kan være hårdt for motoren hvis den får for meget gas. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.