simarli Startet 1.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2008 Hei! Kjøpte meg et ratt fra Usa på ebay med standard 3/4 kon.Nå viser det seg at jeg har større kon på min båt,kanskje 1 toms kon.Noen som vet om det går å modifisere det nye rattet slik at det passer?Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 1.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2008 Burde vel kanskje gå an å frese opp konen i rattet? Sitér dette innlegget Link to post
håpløs Svart 1.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2008 Det kan gå å dreie ny kon i rattet hvis det er nok gods, men nytt kilespor må freses/dras, men det vil vel neppe svareseg og maskinere opp konen i rattet ditt med den timesprisen som kreves av maskinarbeiderne nå om dagen, mulig det blir billigere og dreie ned akselen på styresnekka de. Men jeg vet jo ikke hvordan det ser ut engang, så egentlign er det umulig og svare deg på hva du må gjøre... Bilder og noen mål som er mere nøyaktige enn kanskje, så hadde nok vært lettere og hjelpe. Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
Honduras Svart 2.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 (redigert) Hva med bare å kjøpe ett nytt boss som passer? Bl.a Telmo har forskjellige boss. Redigert 2.Juli.2008 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Allan E Svart 2.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 Platebor er koniske og finnes i forskjellige dimensjoner. Sjekk om denne konen kan passe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.