Marulf Startet 2.Juli.2008 Del på Facebook Startet 2.Juli.2008 I et svakt øyeblikk bunnsmørte jeg undervanshuset på utenbordsmotoren min med vanlig bunnstoff (seajet 033). Brukte ikke noe primer før bunnstoffet men undervannshuset er fra før grunnet og lakkert med original påhengerlakk. Vil dette medføre at det blir noe mer tæring eller lignende på undervannshuset? Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 2.Juli.2008 Del på Facebook Svart 2.Juli.2008 I et svakt øyeblikk Den var bra. Jeg har tidligerer vært borti påhengere som har vært "bunnsmurt" og det har gått bra. Stort sett så har det flasset av etter en tid. De eneste problemene jeg kan se er: 1. har du god kontakt med anoden? 2. Er kjølevannsinntaket åpent? Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 2.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2008 Ja, jeg har god kontakt med anoden, og kjøling er det i massevis. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 2.Juli.2008 Del på Facebook Svart 2.Juli.2008 Da tror jeg du kan kjøre med god samvittighet. Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Dette er vel ikke så veldig heldigt vist det er eit kopperbasert bunnstoff vel? Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
knutza Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Jeg har vært borti 3 eller 4 stykker som var "bunnsmurt", felles for disse var at det meste flasset av. Noe annen om du har mattet ned eller primet.... Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 4.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 Har det noe å si om det er kopperbasert så lenge det er smurt utenpå en lakkert flate? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.