storken28 Svart 1.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2015 Jeg har kun hatt en erfaring med Hovdan Seil,Det er som følgende,Som helt uerfaren og ny seilbåteier,var jeg ute etter nye seil til båten min. Jeg hadde fått vite fra forskjellig hold,type og kvalitet som passet meg best.Jeg skrev 5 likelydende forespørsler til forskjellige seilmakere.Hovden snakket jeg med direkte på båtmessa. Alle svarte,men Hovden var for dyre.Vinneren ble Jekkels i England. Ett år senere traff jeg samme mann fra Hovdan Seil igjen (For øvrig sjefen selv).Vi hilste på hverandre på en hyggelig måte og han spurte hvor det ble av seilbestillingen min,Jeg svarte som sant var,at Hovdan Seil ikke kunne matche på pris og at jeg til slutt hadde kjøpt i England.Jeg sa at jeg var interessert i et nytt storseil og ville beskrive mine ønsker, Det fikk jeg ikke..... Han snudde seg på helen, samtidige som han sa på en arrogant og uhøflig måte " Jeg er ikke interessert,gå dit du gikk sist!". Jekkels har nå levert over tid 4 segl,2 genoa,1 storseil pluss 1 stormfokk. Dette var et fint eksempel på kundebehandling fra Hovdan Seil.For meg eksisterer de ikke lenger :( Sitér dette innlegget Link to post
bjornas Svart 1.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2015 Jeg har handlet en gang hos Hovdan, i fjor. Umulig å betale med korKanskje pga innlegg nr 1? Sitér dette innlegget SRC 2010 - LE 8550 D5L 2012 D5LA 2013 LRC 2014 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.