Frode_B. Startet 31.Mars.2004 Del på Facebook Startet 31.Mars.2004 For flere år siden kilte til mekanismen seg på mitt VP 280 drev seg. Dette er av typen mekanisk tilt derevet av en liten elektromotor. Jeg har nå ute motoren og har endelig adkomst til tiltmekanismen. Jeg ser to muligheter for å splitte denne. 1) To umbrakoskruer som holder hele tilmekanismen mot drevplaten eller 2) Oppe ved tilkoblingsted for elektromotoren er det også en splitt hvor det ser ut som om man kan splitte å få tilkomst til selve utveklsinegn mellom motor og aksling som trykker ned mot drevet, Er det noen som kjenner detaljene i denne mejanismen og kan si meg hvordan dette mest hensiktsmessig kan åpnes? Foreløpig har jeg greid å løsne skruene i punkt 1 over, men jeg alt står fremdeles bom fast. Punkt 2 greier jeg ikke å løsne på med mindre det er spesielle knep jeg ikke kjenner. Sitér dette innlegget Link to post
Geir V. Svart 31.Mars.2004 Del på Facebook Svart 31.Mars.2004 Verksted hånboka til ditt drev ligger i dokumentarkivet, der tror jeg du vil finne det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.