Jump to content

Noen som har erfaring med dyktig mekaniker i Stavanger og omegn?

Bützfleth

Recommended Posts

Jeg trenger en som kan bytte en simmerring på den ene maskinen min. Vet du om en som kan gjøre jobben i Stavanger/Sandnes/Sola området som er dyktig?

Problemet oppdaget jeg her for et par uker siden. Ved svinghjulet lekker det litt olje. Og dette spruter på bla dynamoen. Det er en svært liten lekasje. Men det må ordnes.

Maskinen det gjelder er en Perkins T6.354

Fant også ut hvorfor den andre maskinen ikke starter etter startmotorbytte. Egenlig ganske komisk. Startmotoren går feil vei!! :lol: Vet ikke helt vem sin feil det er at det ikke ble oppdaget før idag. Varhaug Diesel elektro har vært her flere ganger for å finne ut hva som var feil. De har til og med tatt ut diesel pumpen og kjørt denne i benk.

Så nå skal det bli spennende når regningen kommer.

Snakket foresten med Nilsen Motor idag (i håp omat de kunne fikse lekasjen) og fikk en "ca" pris på overhaling av motorene. Ble overasket over prisen. Hadde regenet med opp mot 100.000,- pr maskin. Men de skulle ha mellom 15-20.000,- pr maskin. Prisen er litt synnsing da sjefen ikke var tilstede. Synes ikke det var så avskrekkende. Det ser jo ut til at det blir noe billigere enn først anntatt.

Redigert av Bützfleth (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...