Bützfleth Startet 3.Juli.2008 Del på Facebook Startet 3.Juli.2008 (redigert) Jeg trenger en som kan bytte en simmerring på den ene maskinen min. Vet du om en som kan gjøre jobben i Stavanger/Sandnes/Sola området som er dyktig? Problemet oppdaget jeg her for et par uker siden. Ved svinghjulet lekker det litt olje. Og dette spruter på bla dynamoen. Det er en svært liten lekasje. Men det må ordnes. Maskinen det gjelder er en Perkins T6.354 Fant også ut hvorfor den andre maskinen ikke starter etter startmotorbytte. Egenlig ganske komisk. Startmotoren går feil vei!! Vet ikke helt vem sin feil det er at det ikke ble oppdaget før idag. Varhaug Diesel elektro har vært her flere ganger for å finne ut hva som var feil. De har til og med tatt ut diesel pumpen og kjørt denne i benk. Så nå skal det bli spennende når regningen kommer. Snakket foresten med Nilsen Motor idag (i håp omat de kunne fikse lekasjen) og fikk en "ca" pris på overhaling av motorene. Ble overasket over prisen. Hadde regenet med opp mot 100.000,- pr maskin. Men de skulle ha mellom 15-20.000,- pr maskin. Prisen er litt synnsing da sjefen ikke var tilstede. Synes ikke det var så avskrekkende. Det ser jo ut til at det blir noe billigere enn først anntatt. Redigert 3.Juli.2008 av Bützfleth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Prøv Roars Motorservice Roar Hadland men det er nok ikke lett og få fatt i mekaniker i disse dager. Sitér dette innlegget Link to post
Gjesti Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Kan anbefale Båtdoktoren Geir Hetland,men som tidligere innlegg: Det er nok ikke lett å få tak i han heller. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Du kan jo prøve Euromarine ved Runar Svendsen, tlf 92449483. Sitér dette innlegget Link to post
Terje Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Eller Rogaland Lystbåtservice, på Hundvåg, like ved Ullsnes. Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Bützfleth Svart 3.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Ser ut til at Rogaland Lystbåtservice er de eneste som har tid i nærmeste fremtid. Dvs i slutten av mnd. Det holder for meg. Håper bare at de gjør en god jobb! Takker for all tips!!! Sitér dette innlegget Link to post
Terje Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Kan anbefale Rogaland Lystbåtservice, på det varmeste. Dyktige mekanikere som gjør en god jobb. Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Bützfleth Svart 3.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Synes det viktig å kunne kommunisere med de som skal gjøre en jobb for meg så det ikke blir noen missforståelser. Og jeg fikk et bras inntrykk av dem. Skal se om jeg ikke kan komme tilbake etter utført oppdrag. Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Kan anbefale Rogaland Lystbåtservice, på det varmeste. Dyktige mekanikere som gjør en god jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.