TB2855 Startet 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2008 Ser du noe galt i dette bilde? Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Xlnt Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Nei, fortell da!!!! -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Qrt Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Det er jo ledige båtplasser på den andre siden av sundet da. Det må vel sies å være en sjeldenhet i disse dager! Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Båtene mangler mast! Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 De beina til gangveien tror jeg jeg ville ha plassert lengre vekk fra enden av flytebrygga.. Kan fort bli spennende det der. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Er det noen som står å lusker under huset? -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Trond Aasvoll Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Ikke helt etter Norsk standar, fundamente (pilarene) til bygningsmassen? Sitér dette innlegget Tidligere nick "De Cåsta". Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy. Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna. Link to post
Xlnt Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Noen har bygd på hytta si litt, ny påle på enden kontra de svarte lengre inn. Byggetillatelse? -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
TB2855 Svart 3.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 (redigert) Nei dere har ikke sett det, her er eit bilde som er tatt litt seinere Triste greier, hæ? No ser dere litt krom på det første bildet eller? Redigert 3.Juli.2008 av TB2855 (see edit history) Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
SveinHa Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Jeg kikket mye og lenge ned i sjøen men kunne ikke dra kjensel på noe som ikke skulle være der Det var vel ikke så farlig, det var jo bare en BMW og båten klarte seg vel greit Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Blue_Dragon Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 (redigert) Din bil? (er jo nesten fredagshumor dette). Redigert 3.Juli.2008 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Men hva gjør den bilen der, er det du som har vært uheldig og glemt håndbrekk eller tilsvarende?. Ser i hvertfall ikke ut som en fornuftig parkering der den står på siste bildet Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 PÅ båtmessa på Lillestrøm var det utstilt en Porsche båt, dette er tydeligvis BMWs svar på tiltale... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Xlnt Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 (redigert) He he he, genialt, sjøsatt bilen! Håper ikke det var din. Men jeg må nesten si at er man så dum å kjøre bilen ned på den rampa med alt det sjøgresset på så fortjener man ikke bedre heller. og i tilegg hvis jeg ikke tar feil så er dette en bakhjulsdrevet bil. -Xlnt Redigert 3.Juli.2008 av Xlnt (see edit history) Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Brutus Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Men BMW skal jo være helt tette fra fabrikken, så de trenger ikke trutning. Hadde det vært en Morgan med treramme så hadde jeg skjønt det. Men det er jo ikke hver dag man kan mønstre på en BMW Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 3.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Nei det var ikke min, vist jeg noengang prøver å sjøsette min Bayliner 2855 med personbil så sperr meg inn. Bakhjulstrekker og tare er en dårlig kombinasjon. Motoren gikk til alt overmål mens bilen gikk under. Se opp for billige svart BMW'er i framtida. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
SandAnker Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Hva sa han luringen som prøvde det trikset her da? Sitér dette innlegget Link to post
Petterøe Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Huschameg, har sett nok av disse gamle bmw dieselmotorene med lettmetalltopp, bare plag ! Seriøst; noen har vært skikkelig uheldig her, båthenger og bil i havet, båten står vel da på land.....? Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Men hva gjør den bilen der,er det du som har vært uheldig og glemt håndbrekk eller tilsvarende?. Ser i hvertfall ikke ut som en fornuftig parkering der den står på siste bildet Utsetting av båt? Fjære sjø, glatt rampe og tung båt.? Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Xlnt Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Jeg skulle ha gitt mye for å sett trynet på sjåføren når han kom på land Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Sjarles Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Satser på sjåføren kom seg på land Sitér dette innlegget Min blogg på baatplassen. Link to post
TB2855 Svart 3.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Hva sa han luringen som prøvde det trikset her da? Sikkert minst mulig. Eller Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
TB2855 Svart 3.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Satser på sjåføren kom seg på land Alt vel med sjåfør.... sånn fysisk alså. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
SandAnker Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Antagelig var dette en som skulle være grei og hjelpe i tillegg også kanskje Syns litt synd på stakkaren, men det gir jo oss andre et godt smil, helt til vi gjør noe tilsvarende selv Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 (redigert) Du var litt rask med løsningen her, vi skulle fått brynt oss litt mer på den. Flott bilde var det, nå når løsningen er kjent så ses både grill og nummerskilt nede i dypet. Er dette en vanlig plass å sette ut båt eller var dette et engangstilfelle? Redigert 3.Juli.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.