rogeri Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Dette er kanskje en en test av common rail teknologi og en del av prosessen i samarbeidet mellom BMW og Yanmar! Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Tenkte på det samme. Sikkert første bilder av Yanmar BY serie. Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Har ikke BMW (som for øvrig står for Bayerske Makk Werker) 2 års rustgaranti ? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Tenkte på det samme. Sikkert første bilder av Yanmar BY serie. Kan tyde på at Yanmar tester produktene sine noe bedre enn sine konkurrenter før de settes ut på markedet Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Brutus Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Dette er kanskje en en test av common rail teknologi og en del av prosessen i samarbeidet mellom BMW og Yanmar! Ja, det er nok før mariniseing. Kan det være at BMW leverer motor til BY-serien, og Yanmar leverer nytt utfellbart hekkaggregat til BMW 5-serien. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Ikke bare skal man nå skille mellom båtfolk og folk i båt, nå må man jammen se opp for folk i bil og bilfolk når man er på sjøen også Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
pat Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 (redigert) Kan tyde på at Yanmar tester produktene sine noe bedre enn sine konkurrenter før de settes ut på markedet Pøh! Volvo tester som bare det de også. Her er fra den offisielle testen hvor de er på vei til å fylle avgiftsfri diesel på et fartøy med D3 motor: http://www.vestnytt.no/forside/volvo-rulla-pa-sjoen/ Redigert 3.Juli.2008 av pat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 (redigert) Pøh! Volvo tester som bare det de også. Her er fra den offisielle testen hvor de er på vei til å fylle avgiftsfri diesel på et fartøy med D3 motor: Se der har vi forklaringen på at D3 ikke havarer på samme måte som D4 og D6. D3 er skikkelig undervanns testet Redigert 3.Juli.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Risor23 Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 ser ut som en stor hummer som har gått i ly i "hula" si der nede :P håper han er godt forsikret... og at båten kom på vannet... Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 håper han er godt forsikret... Ja, du skal se at det er du og jeg som betaler for disse når alt kommer til alt.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
hifo Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 ja , vi sitter her og flirer over stakkaren . men så er det oss det går utover. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Nils Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Om eg har eingongsgrill, er det ein god idè å sløkka han med å duppa han under vatn. Derimot, om eg har ein grill som skal brukast fleire gonger, er det lurast å gjera det på ein annan måte. Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Er det Volvoen eller BMW du gjerne vil bruke som engangsgrill??? Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 (redigert) ojj Et prosjekt?? Er bilen til salgs?? Et par dager i farrisvannet her hjemme så blir den god som ny Kunne trengt en ny bil Er jo bare og taue en tilsvarende hjem fra tyskland HELT under bordet og et par timer med sveising så har man jo ny bil HELT AVGIFTS FRITT Redigert 3.Juli.2008 av THORLYN (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Honduras Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 For å si som Harald Heide Steen (som tragisk har gått bort) som russisk ubåtkaptein "Man ser jo ikke den grense under vann!!! " Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
vanntrivsel Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Ser du noe galt i dette bilde? Dette forsto jeg ikke en dritt av og synes det var et helt ordinært bilde. Helt vanlig å finne bildeler som felger , dekk, batterier, støtfangere, dører og et utvalg av handlevogner i sjøen under/ved brygger . Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Er det Volvoen eller BMW du gjerne vil bruke som engangsgrill??? Av prinsipp bruker eg ikkje eingongsgrill, fabrikatet er utan interesse, men dersom eg brukte eingongsgrill, kunne eg komma til å sløkka han ved lett sjøsetting. Grillen eg bruker til dagleg er ein VW Caravelle 94-modell. Den sløkker seg heilt av seg sjølv når det er tomt for tennveske. Sitér dette innlegget Link to post
Gielas Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Et par dager i farrisvannet her hjemme En BMW i Farrisvannet? Da vil ikke jeg drikke mer vann fra springen med det første! :lol: Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Leidulf Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Du drikker vel ikkje vann :nono: der skal båtene vere Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
Gielas Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Du drikker vel ikkje vann :nono: der skal båtene vere "Farrisvannet" er ferskvannskilde for store deler av Vestfold... Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Jawik Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Jeg fant. Jeg fant. Det gale var at det var fjære sjø (Ref. innlegg #1 & #9) , noe alle som er vant med båt skulle kunne observere. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
benq Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 En god forklaring "Nils" ang. griller. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 (redigert) pussig parkering spør du meg. men i mangel av båt gjør man rare desperate ting.. . Mvh Pjolter Redigert 4.Juli.2008 av Pjolter (see edit history) Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
fiskebat Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Det var noen bra forsøk men ikke alle biler er amfibiler så her er det nok noen dristige forsøk på å lure seg una hk avgifta som har feilet , godt det finnes angre piller. Sitér dette innlegget Link to post
håpløs Svart 5.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2008 Håper pakistaneren kom seg ut... :blush: :blush: Husket han og løsne stroppene fra båten til hengeren, og sette i bunnproppen? Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.