Guest kire Posted March 31, 2004 Share Posted March 31, 2004 Hei der ute!!! Jeg har en eldre Weslig med en del skader i den gule GELCOATEN. Disse har jeg tenkt og rette på når det blir litt varmere i vært.... men hvor får jeg tak i den gule Gelcoaten??? Landkrabben i ÅS Quote Link to post
Fenix Posted March 31, 2004 Share Posted March 31, 2004 Du får kjøpt gelcoat i ulike farger, f.eks i Watski-butikkene. De ulike fargene har hvert sitt nummer. Fenix-fargen er 812, mens du selvfølgelig har noe annet. Quote Link to post
Radioinspektøren Posted March 31, 2004 Share Posted March 31, 2004 Hei Kire Du kan kanskje finne igjen båten din i listen her ? http://www.maritimstart.com/gelcoatfarger.shtml Hilsen Lars, S/Y Hybris (p.t. på land i Son) Quote Mvh Lars Røksund Radioinspektør Telenor Kystradio Link to post
jada Posted March 31, 2004 Share Posted March 31, 2004 ....Weslig....Det er vel kanskje Wesling med 'n' du har. Et alternativ for å finne riktig farge er vel kanskje å ringe produsenten, Westermoen AS, tlf 37045210 - 90722336 Quote Link to post
Recommended Posts