Guest kire Startet 31.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2004 Hei der ute!!! Jeg har en eldre Weslig med en del skader i den gule GELCOATEN. Disse har jeg tenkt og rette på når det blir litt varmere i vært.... men hvor får jeg tak i den gule Gelcoaten??? Landkrabben i ÅS Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 31.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2004 Du får kjøpt gelcoat i ulike farger, f.eks i Watski-butikkene. De ulike fargene har hvert sitt nummer. Fenix-fargen er 812, mens du selvfølgelig har noe annet. Sitér dette innlegget Link to post
Radioinspektøren Svart 31.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2004 Hei Kire Du kan kanskje finne igjen båten din i listen her ? http://www.maritimstart.com/gelcoatfarger.shtml Hilsen Lars, S/Y Hybris (p.t. på land i Son) Sitér dette innlegget Mvh Lars Røksund Radioinspektør Telenor Kystradio Link to post
jada Svart 31.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2004 ....Weslig....Det er vel kanskje Wesling med 'n' du har. Et alternativ for å finne riktig farge er vel kanskje å ringe produsenten, Westermoen AS, tlf 37045210 - 90722336 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.