OPTIMAL Startet 3.Juli.2008 Del på Facebook Startet 3.Juli.2008 Etter 3 år på båten er redningselskapets registreringssmerker sterkt falmet slik at det er vanskelig å lese. Det er heller ikke noen pryd på båten. Et slikt registreingsmerke bør vel holde lengre . Kan man forlange nytt kostnadsfritt ? Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Ja, det syns jeg. Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Frivakten Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Nei, det synes jeg ikke. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Hansi Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 3 års holdbarhet på et registreringsmerke er for lite synes jeg. Har en liten pioner jolle hvor regsitreringsmerket ble påklistret i 1987. Er der enda og fremdeles leselig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.