Jump to content

Rustfrie stifter til Rapid stiftemaskin.


Vanisian

Recommended Posts

Ikke for å være kranglete, men er du sikker på at de er rustfrie? Jeg kjøpte rustfrie stifter/kramper til min stiftepistol og de kostet rett over 300 for pakken. Fant de på en maskinforretning i Tønsberg.

 

Kanskje bare jeg som ble lurt, eller at du fant en liten pakke?

 

Hilsen Erik

Link to post
Share on other sites

Ikke for å være kranglete, men er du sikker på at de er rustfrie? Jeg kjøpte rustfrie stifter/kramper til min stiftepistol og de kostet rett over 300 for pakken. Fant de på en maskinforretning i Tønsberg.

 

Kanskje bare jeg som ble lurt, eller at du fant en liten pakke?

 

Hilsen Erik

De har ikke begynt å ruste ennu.. :headbang::cheers:

 

Prisen stemmer nok den.

Pakkken var på samme størrelse som alle de andre i hyllen, ca 8 x 8 cm.

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Det var dette med service da. Nabo`n er Tools ( MECA ) pusher, skal høre me`n i kveld om han kan skaffe en pakke eller 3. Servicer er et ukjent begrep for svært mange Oslo bedrifter. Det har vi diskutert før. Derfor jeg handla symasina mi på Lillestrøm, der var det svært lite som var noe problem. Det meste kunne fikses.

Så da så.

 

Oversikt over klammertyper til din stiftepistol finner du her: http://www.luna.no/portalshare/katalog/gem...f/no/C064SE.PDF

 

Suzuki

Link to post
Share on other sites

Nabo`n er Tools ( MECA ) pusher, skal høre me`n i kveld om han kan skaffe en pakke eller 3.

Venter i spenning. Tror forresten at èn pakke (2500 stifter) vil rekke til mitt behov..

 

Servicer er et ukjent begrep for svært mange Oslo bedrifter.

Enig i dette, opplever selv bedre service hos forretninger i Askim (hvor jeg bor) enn jeg gjør i Oslo, men fordi jeg jobber i Oslo er det liksom lettere å handle her, i hvert fall på hverdager.

 

Harald Krystad

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...