Solo Startet 6.Juli.2008 Del på Facebook Startet 6.Juli.2008 Det er montert varmtvannsbeholder i forbindelse med motor KAD32 (Volvo) i båten,men jeg tror monteringen av slangerne på motoren må være feil da det ikke gir varme ut til tanken.Er det noen som kan gi meg korrekt montering på motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Solo Svart 26.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2008 Jeg har funnet løsningen på mitt spørsmål : kjølevannet er tatt ut fra feil sted noe som ikke gir sirkulasjon mot varmtvannstanken. For å få tatt ut vannet fra riktig sted trenger jeg en albu slik som bildet viser , denne finnes i tilbehørs-katalogen til Volvo Penta. Her selges den sammen i et sett som jeg ikke trenger og dette koster ca 1300,-. Hos forhandler får jeg opplyst at de ikke selger denne løs. Albuen er spesiell for den sitter på mororen bak en reimskive og bygger lite ut for å få plass, m.a.o vanlig messingalbu duger ikke da denne bygger for mye ut. Jeg har ikke fått målt skikkelig enda men antar at det er 12mm utv rørgjenger . Er det noen som kan gi meg et tips hvor tilsvarende albu kan kjøpes ? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.Juli.2008 Del på Facebook Svart 26.Juli.2008 Bygger denne også for mye? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.Juli.2008 Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 Biltema har fått inn et nytt bend. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.